Nota informativa a la plantilla de Casals Cardona S.A.

Salutacions companys i companyes.

El dijous 29 de setembre vàrem tenir una reunió entre el gerent de l’empresa i la Secció Sindical de la CNT-AIT per tractar diversos temes.

Entre aquests temes hi ha el que creiem que és el més important: el dret a assistir a les reunions del comitè de seguretat i del comitè d’empresa, tal com surt reflectit a la Llei Orgànica de Lliberrtat Sindical (LOLS). Aquest dret es posa en dubte per part de l’empresa, de moment. Per part de la secció entenem que tenim total capacitat per assistir a aquestes reunions amb veu però sense vot.

També es va recordar a l’empresa que la Secció Sindical funciona independentment del comitè i que som la representació del nostre sindicat a l’empresa.

Es va comunicar que com a treballadors tenim dret a la informació econòmica de l’empresa. I que com a secció sindical tenim el dret a poder negociar les condicions laborals dels treballadors afiliats a aquest sindicat .

Per altra banda, reconeixem la bona predisposició de l’empresa de mantenir contacte directe i per escrit amb la CNT-AIT, i a solucionar els problemes que s’han plantejat, com per exemple el tema de les eines que haurien d’estar en condicions, la necessitat d’algun tipus d’ajuda per manipular càrregues (polipast o elevador elèctric, per exemple), l’ordre i neteja del taller per motius de seguretat de la plantilla…

Recordem a la plantilla que la Secció Sindical de CNT-AIT està oberta a tothom que vulgui participar. Des d’aqui recordem que volem millorar les nostres condicions laborals.

Salut i anarcosindicalisme

CNT de Manresa

CNT de Manresa - Catalunya central (que inclou comarques de l'Anoia, del Bages, del Berguedà, el Solsonès i el Moianès)

Figueres